با درود و احترام،
انتخابات انجمن علمی بیماریهای مغز و اعصاب ایران به پایان رسید. آنچه رقم خورد، آیینهای از همت، وفاق و مسئولیتپذیری جمعی بود که در سایه مدیریت خردمندانه و تلاش اعضاء محترم کمیته انتخابات به ثمر نشست.
هیئت مدیره بر خود واجب میداند که مراتب سپاس خود را به تمامی اعضاء محترم کمیته انتخابات، بهویژه استاد محترم جناب آقای دکتر محمدعلى اکبریان رياست این کمیته ابراز دارد. موفقیت این دوره، حاصل مدیریت هوشمندانه و دقت نظر اين تيم بود که مسیر را برای یکی از پرشورترین انتخابات تاریخ انجمن هموار ساخت.
از تکتک اعضاء کمیته که با تمام وجود در این مسیر پرتلاش گام نهادند، سپاسگزاریم.
پایان این دوره، آغاز فصلی نوین در مسیر اعتلاء انجمن و خدمت به جامعه نورولوژی ایران است. امید که همواره پایدار و سربلند باشید.
با احترام و ارادت،
هیئت مدیره انجمن علمی بیماریهای مغز و اعصاب ایران