ورود به پروفایل
...

برگزارى جلسه اعتباربخشی انجمن علمی بیماری‌های مغز و اعصاب ایران

1405/04/01 | 13:08

در روز شنبه مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۵، مهمترین و حیاتی‌ترین جلسه علمی-اجرایی و ساختاری انجمن علمی بیماری‌های مغز و اعصاب ایران، یعنی جلسه اعتباربخشی (ارزیابی عملکرد) انجمن، برگزار گردید. این جلسه که تعیین‌کننده جایگاه و رتبه انجمن در میان انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور است، با حضور جناب آقای دکتر نوری، نماینده محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، و جناب آقای دکتر بانکی، نمایده محترم انجمن در حوزه ارزیابی انجمن‌های علمی، تشکیل شد.

در این نشست صمیمی اما تخصصی که چندین ساعت به طول انجامید، عملکرد دوساله انجمن در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در محورهای مختلف از جمله؛ فعالیت‌های آموزشی، پژوهش‌های کاربردی، برگزاری کنگره‌ها و همایش‌های علمی، تعامل با نهادهای بین‌المللی، تولید محتوای علمی و میزان مشارکت اعضاء و... مورد بررسی و ارزیابی دقیق قرار گرفت. نمایده محترم انجمن، گزارش جامعی از دستاوردها، چالش‌ها و برنامه‌های آتی و کمیته‌های تخصصی انجمن ارائه دادند که با دقت و نکته‌سنجی نماینده محترم وزارتخانه همراه شد.

بی‌گمان، این جلسه، فصل‌الخطاب کیفیت و اعتبار علمی انجمن در دوره اخیر بوده و نتایج حاصله از آن، در قالب رنکینگ انجمن‌های علمی گروه پزشکی، از سوی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد. امید که تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت مدیره، کمیته‌ها و تمامی همکاران فعال در انجمن، در این ارزیابی سرنوشت‌ساز، به زیبایی نمایان و انجمن نورولوژی ایران، جایگاه شایسته و برتر خود را در میان انجمن‌های علمی کشور احراز نماید.

هیئت مدیره انجمن، مراتب سپاس و قدردانی خود را به جناب آقای دکتر نوری و جناب آقای دکتر بانکی، به‌پاس دقت نظر، زمان‌گذاری ارزشمند و همراهی مؤثرشان در این مسیر خطیر، ابراز می‌دارد و امیدوار است که ثمره این ارزیابی‌ها، گامی مؤثر در راستای اعتلای هرچه بیشتر جایگاه علمی و اجرایی انجمن و در نهایت، خدمت به جامعه نورولوژی ایران و بیماران عزیز باشد.

با احترام و امید به آینده‌ای درخشان،

هیئت مدیره انجمن علمی بیماری‌های مغز و اعصاب ایران

بازگشت به صفحه قبل