سی و چهارمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران

انجمن مغز و اعصاب
انجمن مغز و اعصاب

ریاست محترم انجمن

سلام و علیکم

احتراما به استحضار می رساند سی و چهارمین کنگره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش های رازی برگزار خواهد شد.

همانگونه که مستحضر هستید برگزاری کنگرههای علمی – تخصصی ایجاد فضایی برای تبادل افکار و اندیشه ها انتقال تجارب و گزارش نتایج پژوهش ها به سایر پزشکان و دانشجویان می باشد.

برنامه مذکور دارای امتیاز بازآموزی در سامانه آموزش مداوم است و اساتید برجسته ای در کنگره سخنرانی خواهند نمود. با توجه به استقبال گسترده از کنگره های قبلی انتظار می رود که کنگره سی و چهارم نیز مورد استقبال صاحب نظران، پژوهشگران و دیگر متخصصان گروههای پزشکی قرار بگیرد در این کنگره همكاران و پژوهشگران گرانقدر تجربیات و دستاوردهای علمی خود را با همراهی اساتید فرهیخته داخل کشور از دانشگاه های مختلف و در نشست های از قبل طراحی شده ارائه خواهند نمود.

پوستر کنگره مذکور به پیوست تقدیم حضور میگردد خواهشمند است با توجه به زمان باقیمانده برای همکاران گرامی و متخصصین محترم اطلاع رسانی لازم انجام گیرد و مقالات خود را تا اول اسفندماه به ایمیل Info@dakheli.org ارسال فرمایند و در صورت صلاحدید پوستر نیز در وب سایت و گروههای مرتبط آن انجمن درج گردد.

ثبت نام در کنگره از طریق سامانه آموزش مداوم به آدرس سایت ireme.ir می باشد.

پیشاپیش از همکاری جنابعالی سپاسگزاری می شود.

با تشکر “دکتر ایرج خسرونیا

رئیس هیات مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران